https://www.ismartgsm.hu hatályos ettől a naptól: 2023.01.08
Az iSmart GSM az eladott termékekre 3 hónap garanciát vállal
Meghibásodás esetén a vásárló az ügyfélszolgálaton keresztül kivizsgálást, majd garanciális javítást kérhet. A garancia csak a gyártói hibákra terjed ki, és NEM terjed ki a következőkre:
Folyadék által okozott károk
Szándékos károk
A termék leejtése vagy szándékos rossz bánásmód okozta károkat.
A készülék saját vagy harmadik fél által történő javítási vagy átalakítási kísérletek által okozott károk, beleértve a jailbreakelést és a feloldást.
A tartozékok nem megfelelő használata
A normál elhasználódásból eredő hibák vagy károk – pl. az érintőképernyő karcolódása.
Az akkumulátor élettartama – Az akkumulátor elfogadható minimális állapotát a gyártó eredeti kapacitásának 80%-ában határozzuk meg.
IP67 minősítés és vízállóság
Bár a készülékek IP67-es besorolásúak, a vízkárokat NEM fedezi a garanciánk a rajtunk keresztül vásárolt készülékekre, ahogy az eredeti Apple garacia se fedezné. A vízben való használat a felhasználótól függ, és nem vállalunk felelősséget, ha a folyadékban való használat során vízkár keletkezik. Ez vonatkozik azokra a fizetett javításokra is, ahol kicseréltük a képernyőt vagy az akkumulátort.
Javasoljuk, hogy a számlát tartsa biztonságban, elérhető helyen. Kérjük, hogy reklamáció esetén nyújtsa be a számlát is, hogy be tudjuk igazolni a vásárlást. Ha igénybe kell vennie ezt a garanciát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot első körben, és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk.
KÉRJÜK, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY A GARANCIA CSAK AZ EREDETI VÁSÁRLÁS IDŐPONTJÁTÓL ÉRVÉNYES – CSERE ESETÉN A GARANCIA NEM INDUL ÚJRA A VISSZAKÜLDÉS/CSERE IDŐPONTJÁTÓL, A GARANCIA CSAK AZ EREDETI VÁSÁRLÁS IDŐPONTJÁTÓL ÉRVÉNYES, LEGFELJEBB 3 HÓNAPIG.
A vásárláskor van lehetőség +3 hónap garanciát vásárolni, de ezt átvételt/fizetést követően már nincs lehetőség utólag megvásárolni!
Ha 14 napos elállás-al él a megrendelő, és a vásárló a kipróbálás során a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot meghaladta, ebben az esetben fenntartjuk a jogot, hogy értékcsökkenést számoljunk el. Az értékcsökkenést a használat mértéke alapján számoljuk ki.
SÉRÜLT TERMÉKET TOVÁBBRA SEM ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAVENNI
A készülékekre vonatkozó minden garancia szigorúan csak a fogyasztókra vonatkozik. Bárki, aki nagykereskedelmi vagy viszonteladói üzletként vásárol, a nagykereskedelmi feltételek és az ezen belüli garancia, azaz a 14 napos garanciális feltételek vonatkoznak rá.
Képernyő biztosítás
A képernyőbiztosítás csak a tőlünk egyidejűleg vásárolt készülékre érvényes. Más készülékre nem érvényes. A megvásárolt készülék IMEI-számát az eladás helyén rögzítjük, és igényérvényesítés esetén ellenőrizzük. A biztosítás nem vásárolható meg, illetve nem vehető igénybe olyan készülékre, amely már a tulajdonában van. A képernyőbiztosítás a 12 hónapos garanciával összhangban fut, és a 12 hónap elteltével lejár.
Akkumulátor frissítés
Ha akkumulátor-frissítést választott a készülékéhez, akkor ennek a kiszállítás előtt 24 órával hosszabb feldolgozási idővel kell számolnia.
Szállítás és visszaküldés
Szállítások
A megrendeléseket a visszaigazolt fizetést követő 2 munkanapon belül feladjuk. A csomagot a Magyar Posta szállítja, ajánlott csomagként. A szállítmányokat alá kell írni.
A termék átvételére személyesen is van lehetőség, előre leegyeztetett időpontban. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!
Visszatérítés
A terméknek eredeti állapotában kell lennie, és mellékelnie kell a számlát vagy a termékkel együtt küldött papírokat. Visszatérítjük a vételárat, levonva a postaköltséget és a csomagolási költségeket. A vevő felelős a szállításért. Ha visszaküld egy terméket, javasoljuk, hogy biztosított szállítási módot használjon, mivel nem áll módunkban visszatérítést adni a szállítás közben elveszett vagy megsérült tételekért. Minden telefon IMEI számát nyomon követjük, és ezt a telefon visszaküldésekor ellenőrizzük, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a visszaküldött telefon az eredeti telefon. Kérjük, adjon 7 munkanapot arra, hogy megkapjuk a telefont és feldolgozzuk a visszatérítést.
Minden olyan visszatérés, ahol a terméket a teszteléshez szükséges időnél tovább használták, értékcsökkenést számolunk. Az értékcsökkenés akár a 10%-ot is elérheti. Megsérült terméknél a vevő nem jogosult a 14 napon belüli elállási jogra
Felhasználói adatok / információk
Kérjük, készítsen biztonsági mentést a készülékről, mielőtt elküldi nekünk.
1. SZERZŐDÉSÜNK A MEGRENDELÉS UTÁN
Ha minden rendben van, és leadta a megrendelést, akkor kap egy emailt a számlával, illetve a szállítás elindításakor is küldünk egy emailt
2. ÁRAK ÉS FIZETÉS
Minden ár Forintban értendő! A megrendelésének teljes költsége a megrendelt termékek ára, a szállítás Magyarországon belül ingyenes!
Ha különleges szállítási módot választ, amit az ügyfélszolgálatnál tehet meg, akkor a szállítási költséget kiszámlázhatjuk Önnek!
3. KISZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL
Minden megrendelést Magyar Posta segítségével, ajánlottan küldünk el.
A csomagban csak a telefon, és igény esetén a papír alapú számla. A telefon doboza és kiegészítők (amennyiben nem rendelt hozzá külön a vevő) nem része a vásárolt telefonnak.
Külön kérés nélkül a számlát elektorikus úton, emailben küldjük meg a vevőnek!
Minden megrendelést a megrendelés leadásakor megadott szállítási címre küldünk (kivéve, ha a címváltoztatást kért, és azt emailben visszaigazoltuk)
Külön vásárlói kérés alapján más szolgáltatóval is el tudjuk küldeni a csomagot, ebben az esetben a szállítási költséget kiszámlázhatjuk
Van lehetőség személyes átvételre is Budapesten előre egyeztetett helyen és időpontban, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!
4. VISSZAKÜLDÉS / LEMONDÁS
A jogszabályok értelmében akkor is visszavesszük az árut, ha már kinyitotta, hogy megvizsgálja azt. Ön jogosult a visszatérítésre, amennyiben a kiszállítástól számított 14 munkanapon belül visszaküldi az árut. Az árunak az “eladott állapotban” kell lennie, a vele együtt kapott tartozékokkal vagy ingyenes ajándékokkal együtt. Amíg az áru az Ön birtokában van, addig ésszerű gondossággal kell rá vigyáznia.
Minden olyan visszatérés, ahol a terméket a teszteléshez szükséges időnél tovább használták, értékcsökkenést számolunk. Az értékcsökkenés akár a 10%-ot is elérheti. Megsérült terméknél a vevő nem jogosult a 14 napon belüli elállási jogra
5. HIBÁS ÁRUK
Nem vállalunk felelősséget a baleset, gondatlanság, helytelen használat, az Ön vagy harmadik fél által okozott normál elhasználódás, illetve az előzetes jóváhagyásunk nélkül végzett módosítás vagy javítás által okozott hibákért. Előre egyeztetett esetben azonban külön kiszámlázhatjuk Önnek a balesetből eredő javításokat.
Amikor visszaküldi nekünk az árut:
Biztosítania kell, hogy megfelelően és biztonságosan csomagolva legyenek, és fel legyen tüntetve a címünk.
Csatolja hozzá a visszaküldési űrlapot vagy egy kísérőlevelet, amelyen szerepel az Ön neve és a visszaküldés oka.
A tárgyakat iCloud és/vagy jelszavak nélkül kell visszaküldeni.
A szállítás során keletkezett károkért vagy elvesztésért Ön a felelős.
A csere vagy visszatérítés előtt először vissza kell küldenie a terméket, melynek költségét a vevő viseli
6. HIÁNYZÓ, SÉRÜLT VAGY HIBÁS RENDELÉSEK
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelés teljes és a leírásnak megfelelő állapotban érkezzen meg az Ön házához.
Minden tételünk szubjektíven van osztályozva, ami azt jelenti, hogy véleménykülönbségek fordulhatnak elő, ha ez megtörténik, örömmel cseréljük vagy visszatérítjük bármely tételét a törvényes időkereteken belül.
Újszerű tételek- Kiváló állapotú használt mobil kevés vagy semmilyen karcolás, továbbá nem garantált, hogy a használt termék miatt nem lesz jelölésmentes.
Szép tételek – Minimális kopás, jó állapotban, karcolások és kopások előfordulhatnak
Pénztárcabarát tételek – A készüléken kopás jelei lesznek, főként a hátoldalon lévő jelek, azonban egyes esetekben a képernyőn is lehetnek.
Az aktuális készletet fel szoktuk tölteni az Instagram oldalunkra, ahol megtekinthetőek
7. GARANCIA
Minden telefont 3 hónapos garanciával szállítunk. Hiba esetén megjavítjuk vagy kicseréljük azonos vagy nagyobb specifikációjú telefonra, vagy visszatérítjük az árát.
A telefonokhoz tartozékot nem biztosítunk. A telefon mellé vásárolt kiegészítőkre szintén 3 hónap garanciát vállalunk!
A fentiekhez hasonlóan nem vállalunk felelősséget a baleset, gondatlanság, helytelen használat, normál elhasználódás, illetve az előzetes jóváhagyásunk nélkül végzett módosítás vagy javítás által okozott hibákért.
A készülékekre vonatkozó minden garancia szigorúan csak fogyasztói használatra vonatkozik. Minden nagykereskedelmi céllal vásárló céget a nagykereskedelmi feltétel és az azokon belüli garancia kötelez. A garancia nem ruházható át új tulajdonosra!
8. ADATVÉDELEM
Nem osztjuk meg az Ön adatait harmadik féllel. Minden hozzánk visszaküldött iCloud zárolt bekapcsolt tétel törlődik, ha a szükséges információkat kérésre megadják nekünk.
9. ÁLTALÁNOS
A jelen Általános Szerződési Feltételekre, valamint a jelen weboldallal kapcsolatos minden tranzakcióra és minden szerződésen kívüli kötelezettségre az magyar jog az irányadó, és az a magyar bíróságok nem kizárólagos joghatósága alá tartozik. Nem fogadjuk el a jelen feltételek módosítását.
Az iSmart GSM tulajdonosa, és a számla kiállítója:
Lajos Edit EV
adószám: 57867364-1-33
nyilvántartási szám: 56532399
székhely: 2310 Szigetszentmiklós Tavirózsa utca
Nagykereskedelmi feltételek
Visszatérítésre nem kerül sor, csak jóváírásra. (Kivéve, ha a cserekészlet a kézhezvételtől számított 14 nap elteltével nem áll rendelkezésre).
Visszatérítés csak a hibásnak minősített készletekre fogadunk el a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kérjük, töltse ki a mellékelt visszaküldési űrlapot.
A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik, ezért nem térítjük vissza őket, kivéve, ha előzetesen írásban megállapodtunk.
A rendelés méretétől függően általában ingyenes szállítást kínálunk.
Az árak csak a telefonokra vonatkoznak, további költségekről kérjük, érdeklődjön az ügyfélszolgálatnál.
Minden 3 hónapos garancia szigorúan csak fogyasztói használatra vonatkozik, és nem ruházható át új tulajdonosra. További információért kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Elfogadott hibák:
Képernyőhibák (repedt vagy 2-nél több halott pixel)
Fülhallgató és mikrofon hibák
Töltőcsatlakozás hibái
A Home gomb hibái
WiFi hibák
Hangszórók
Kamerák
Blokkolt
Zárolt (ha feloldva adtuk el)
Nem elfogadott hibák
Fejhallgató-csatlakozó hibái
Lassú iOS
Olyan készülék vásárlása, amely nem képes frissíteni a legújabb iOS-re.
Gombhibák, amikor a gomb az idő több mint 75%-ában működik
Az akkumulátor élettartama az eredeti gyártói specifikáció alatt van. Hacsak nem károsítja a bekapcsolást és a normál működést.
Bármilyen telefon, ami visszaküldéskor jelszó védett vagy iCloud-zárolt
Rózsaszín vonal a képernyő körül
A JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK FOGALOMMEGHATÁROZÁSAI
A mi, minket és a miénk az iSmart GSM-re, illetve annak a tulajdonosára utal.
Ön és az Öné a vásárlóra vagy a tőlünk származó bármely megvásárolt árura utal.
Az áruk az Ön által tőlünk megrendelt bármely árut, terméket vagy szolgáltatást jelentenek.
Megrendelés az Ön által nálunk leadott, áruk vásárlására vonatkozó megrendelést jelenti.