Általános szerződési feltételek

https://www.ismartgsm.hu hatályos ettől a naptól: 2023.01.08

Az iSmart GSM az eladott termékekre 3 hónap garanciát vállal

Meghibásodás esetén a vásárló az ügyfélszolgálaton keresztül kivizsgálást, majd garanciális javítást kérhet. A garancia csak a gyártói hibákra terjed ki, és NEM terjed ki a következőkre:

Folyadék által okozott károk

Szándékos károk

A termék leejtése vagy szándékos rossz bánásmód okozta károkat.

A készülék saját vagy harmadik fél által történő javítási vagy átalakítási kísérletek által okozott károk, beleértve a jailbreakelést és a feloldást.

A tartozékok nem megfelelő használata

A normál elhasználódásból eredő hibák vagy károk – pl. az érintőképernyő karcolódása.

Az akkumulátor élettartama – Az akkumulátor elfogadható minimális állapotát a gyártó eredeti kapacitásának 80%-ában határozzuk meg.

IP67 minősítés és vízállóság

Bár a készülékek IP67-es besorolásúak, a vízkárokat NEM fedezi a garanciánk a rajtunk keresztül vásárolt készülékekre, ahogy az eredeti Apple garacia se fedezné. A vízben való használat a felhasználótól függ, és nem vállalunk felelősséget, ha a folyadékban való használat során vízkár keletkezik. Ez vonatkozik azokra a fizetett javításokra is, ahol kicseréltük a képernyőt vagy az akkumulátort.

Javasoljuk, hogy a számlát tartsa biztonságban, elérhető helyen. Kérjük, hogy reklamáció esetén nyújtsa be a számlát is, hogy be tudjuk igazolni a vásárlást. Ha igénybe kell vennie ezt a garanciát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot első körben, és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk.

KÉRJÜK, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY A GARANCIA CSAK AZ EREDETI VÁSÁRLÁS IDŐPONTJÁTÓL ÉRVÉNYES – CSERE ESETÉN A GARANCIA NEM INDUL ÚJRA A VISSZAKÜLDÉS/CSERE IDŐPONTJÁTÓL, A GARANCIA CSAK AZ EREDETI VÁSÁRLÁS IDŐPONTJÁTÓL ÉRVÉNYES, LEGFELJEBB 3 HÓNAPIG.

A vásárláskor van lehetőség +3 hónap garanciát vásárolni, de ezt átvételt/fizetést követően már nincs lehetőség utólag megvásárolni!

Ha 14 napos elállás-al él a megrendelő, és a  vásárló a kipróbálás során a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot meghaladta, ebben az esetben fenntartjuk a jogot, hogy értékcsökkenést számoljunk el. Az értékcsökkenést a használat mértéke alapján számoljuk ki.
SÉRÜLT TERMÉKET TOVÁBBRA SEM ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAVENNI

A készülékekre vonatkozó minden garancia szigorúan csak a fogyasztókra vonatkozik.  Bárki, aki nagykereskedelmi vagy viszonteladói üzletként vásárol, a nagykereskedelmi feltételek és az ezen belüli garancia, azaz a 14 napos garanciális feltételek vonatkoznak rá.

Képernyő biztosítás

A képernyőbiztosítás csak a tőlünk egyidejűleg vásárolt készülékre érvényes.  Más készülékre nem érvényes.  A megvásárolt készülék IMEI-számát az eladás helyén rögzítjük, és igényérvényesítés esetén ellenőrizzük.  A biztosítás nem vásárolható meg, illetve nem vehető igénybe olyan készülékre, amely már a tulajdonában van. A képernyőbiztosítás a 12 hónapos garanciával összhangban fut, és a 12 hónap elteltével lejár.

Akkumulátor frissítés

Ha akkumulátor-frissítést választott a készülékéhez, akkor ennek a kiszállítás előtt 24 órával hosszabb feldolgozási idővel kell számolnia.

Szállítás és visszaküldés

Szállítások

A megrendeléseket a visszaigazolt fizetést követő 2 munkanapon belül feladjuk. A csomagot a Magyar Posta szállítja, ajánlott csomagként. A szállítmányokat alá kell írni.

A termék átvételére személyesen is van lehetőség, előre leegyeztetett időpontban. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

Visszatérítés

A terméknek eredeti állapotában kell lennie, és mellékelnie kell a számlát vagy a termékkel együtt küldött papírokat. Visszatérítjük a vételárat, levonva a postaköltséget és a csomagolási költségeket. A vevő felelős a szállításért. Ha visszaküld egy terméket, javasoljuk, hogy biztosított szállítási módot használjon, mivel nem áll módunkban visszatérítést adni a szállítás közben elveszett vagy megsérült tételekért. Minden telefon IMEI számát nyomon követjük, és ezt a telefon visszaküldésekor ellenőrizzük, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a visszaküldött telefon az eredeti telefon. Kérjük, adjon 7 munkanapot arra, hogy megkapjuk a telefont és feldolgozzuk a visszatérítést.

Minden olyan visszatérés, ahol a terméket a teszteléshez szükséges időnél tovább használták, értékcsökkenést számolunk. Az értékcsökkenés akár a 10%-ot is elérheti. Megsérült terméknél a vevő nem jogosult a 14 napon belüli elállási jogra

Felhasználói adatok / információk

Kérjük, készítsen biztonsági mentést a készülékről, mielőtt elküldi nekünk.

1. SZERZŐDÉSÜNK A MEGRENDELÉS UTÁN

Ha minden rendben van, és leadta a megrendelést, akkor kap egy emailt a számlával, illetve a szállítás elindításakor is küldünk egy emailt

2. ÁRAK ÉS FIZETÉS

Minden ár Forintban értendő! A megrendelésének teljes költsége a megrendelt termékek ára, a szállítás Magyarországon belül ingyenes!
Ha különleges szállítási módot választ, amit az ügyfélszolgálatnál tehet meg, akkor a szállítási költséget kiszámlázhatjuk Önnek!

3. KISZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL

Minden megrendelést Magyar Posta segítségével, ajánlottan küldünk el.

A csomagban csak a telefon, és igény esetén a papír alapú számla. A telefon doboza és kiegészítők (amennyiben nem rendelt hozzá külön a vevő) nem része a vásárolt telefonnak.
Külön kérés nélkül a számlát elektorikus úton, emailben küldjük meg a vevőnek!

Minden megrendelést a megrendelés leadásakor megadott szállítási címre küldünk (kivéve, ha a címváltoztatást kért, és azt emailben visszaigazoltuk)

Külön vásárlói kérés alapján más szolgáltatóval is el tudjuk küldeni a csomagot, ebben az esetben a szállítási költséget kiszámlázhatjuk
Van lehetőség személyes átvételre is Budapesten előre egyeztetett helyen és időpontban, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

4. VISSZAKÜLDÉS / LEMONDÁS

A jogszabályok értelmében akkor is visszavesszük az árut, ha már kinyitotta, hogy megvizsgálja azt. Ön jogosult a visszatérítésre, amennyiben a kiszállítástól számított 14 munkanapon belül visszaküldi az árut. Az árunak az “eladott állapotban” kell lennie, a vele együtt kapott tartozékokkal vagy ingyenes ajándékokkal együtt. Amíg az áru az Ön birtokában van, addig ésszerű gondossággal kell rá vigyáznia.
Minden olyan visszatérés, ahol a terméket a teszteléshez szükséges időnél tovább használták, értékcsökkenést számolunk. Az értékcsökkenés akár a 10%-ot is elérheti. Megsérült terméknél a vevő nem jogosult a 14 napon belüli elállási jogra

5. HIBÁS ÁRUK

Nem vállalunk felelősséget a baleset, gondatlanság, helytelen használat, az Ön vagy harmadik fél által okozott normál elhasználódás, illetve az előzetes jóváhagyásunk nélkül végzett módosítás vagy javítás által okozott hibákért. Előre egyeztetett esetben azonban külön kiszámlázhatjuk Önnek a balesetből eredő javításokat.

Amikor visszaküldi nekünk az árut:

Biztosítania kell, hogy megfelelően és biztonságosan csomagolva legyenek, és fel legyen tüntetve a címünk.

Csatolja hozzá a visszaküldési űrlapot vagy egy kísérőlevelet, amelyen szerepel az Ön neve és a visszaküldés oka.

A tárgyakat iCloud és/vagy jelszavak nélkül kell visszaküldeni.

A szállítás során keletkezett károkért vagy elvesztésért Ön a felelős.

A csere vagy visszatérítés előtt először vissza kell küldenie a terméket, melynek költségét a vevő viseli

6. HIÁNYZÓ, SÉRÜLT VAGY HIBÁS RENDELÉSEK

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelés teljes és a leírásnak megfelelő állapotban érkezzen meg az Ön házához. 

Minden tételünk szubjektíven van osztályozva, ami azt jelenti, hogy véleménykülönbségek fordulhatnak elő, ha ez megtörténik, örömmel cseréljük vagy visszatérítjük bármely tételét a törvényes időkereteken belül.

Újszerű tételek- Kiváló állapotú használt mobil kevés vagy semmilyen karcolás, továbbá nem garantált, hogy a használt termék miatt nem lesz jelölésmentes.

Szép tételek – Minimális kopás, jó állapotban, karcolások és kopások előfordulhatnak

Pénztárcabarát tételek – A készüléken kopás jelei lesznek, főként a hátoldalon lévő jelek, azonban egyes esetekben a képernyőn is lehetnek.

Az aktuális készletet fel szoktuk tölteni az Instagram oldalunkra, ahol megtekinthetőek

7. GARANCIA

Minden telefont 3 hónapos garanciával szállítunk.  Hiba esetén megjavítjuk vagy kicseréljük azonos vagy nagyobb specifikációjú telefonra, vagy visszatérítjük az árát.

A telefonokhoz tartozékot nem biztosítunk. A telefon mellé vásárolt kiegészítőkre szintén 3 hónap garanciát vállalunk!

A fentiekhez hasonlóan nem vállalunk felelősséget a baleset, gondatlanság, helytelen használat, normál elhasználódás, illetve az előzetes jóváhagyásunk nélkül végzett módosítás vagy javítás által okozott hibákért.

A készülékekre vonatkozó minden garancia szigorúan csak fogyasztói használatra vonatkozik.  Minden nagykereskedelmi céllal vásárló céget a nagykereskedelmi feltétel és az azokon belüli garancia kötelez. A garancia nem ruházható át új tulajdonosra!

8. ADATVÉDELEM

Nem osztjuk meg az Ön adatait harmadik féllel. Minden hozzánk visszaküldött iCloud zárolt bekapcsolt tétel törlődik, ha a szükséges információkat kérésre megadják nekünk.

9. ÁLTALÁNOS

A jelen Általános Szerződési Feltételekre, valamint a jelen weboldallal kapcsolatos minden tranzakcióra és minden szerződésen kívüli kötelezettségre az magyar jog az irányadó, és az a magyar bíróságok nem kizárólagos joghatósága alá tartozik. Nem fogadjuk el a jelen feltételek módosítását.

Az iSmart GSM tulajdonosa, és a számla kiállítója:
Lajos Edit EV
adószám: 57867364-1-33
nyilvántartási szám: 56532399
székhely: 2310 Szigetszentmiklós Tavirózsa utca

Nagykereskedelmi feltételek

 Visszatérítésre nem kerül sor, csak jóváírásra. (Kivéve, ha a cserekészlet a kézhezvételtől számított 14 nap elteltével nem áll rendelkezésre).

Visszatérítés csak a hibásnak minősített készletekre fogadunk el a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kérjük, töltse ki a mellékelt visszaküldési űrlapot.

A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik, ezért nem térítjük vissza őket, kivéve, ha előzetesen írásban megállapodtunk.

A rendelés méretétől függően általában ingyenes szállítást kínálunk.

Az árak csak a telefonokra vonatkoznak, további költségekről kérjük, érdeklődjön az ügyfélszolgálatnál.

Minden 3 hónapos garancia szigorúan csak fogyasztói használatra vonatkozik, és nem ruházható át új tulajdonosra.  További információért kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

Elfogadott hibák:

Képernyőhibák (repedt vagy 2-nél több halott pixel)

Fülhallgató és mikrofon hibák

Töltőcsatlakozás hibái

A Home gomb hibái

WiFi hibák

Hangszórók

Kamerák

Blokkolt

Zárolt (ha feloldva adtuk el)

Nem elfogadott hibák

Fejhallgató-csatlakozó hibái

Lassú iOS

Olyan készülék vásárlása, amely nem képes frissíteni a legújabb iOS-re.

Gombhibák, amikor a gomb az idő több mint 75%-ában működik

Az akkumulátor élettartama az eredeti gyártói specifikáció alatt van. Hacsak nem károsítja a bekapcsolást és a normál működést.

Bármilyen telefon, ami visszaküldéskor jelszó védett vagy iCloud-zárolt

Rózsaszín vonal a képernyő körül

A JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK FOGALOMMEGHATÁROZÁSAI

A mi, minket és a miénk az iSmart GSM-re, illetve annak a tulajdonosára utal.

Ön és az Öné a vásárlóra vagy a tőlünk származó bármely megvásárolt árura utal.

Az áruk az Ön által tőlünk megrendelt bármely árut, terméket vagy szolgáltatást jelentenek.

Megrendelés az Ön által nálunk leadott, áruk vásárlására vonatkozó megrendelést jelenti.

Shopping Cart